Roztańczony obóz sportowy w Murzasichle 2022

Obóz sportowy "Summer Dance Camp - Murzasichle 2022" obfitował w niezapomniane wrażenia. Tutaj możecie zobaczyć fragment krótkiego rozruchu wieczornego po długiej podróży do Murzasichle.

Każdy dzień obozowy rozpoczynaliśmy krótką gimnastyką poranną lub ćwiczeniami na świeżym powietrzu. Często był to lekki bieg i zumba przy muzyce. Potem było śniadanie i planowe zajęcia taneczne dla dzieci w grupach.

Dobra pogoda zachęciła do wyjścia z opiekunami na spacer i podziwiania pięknych widoków panoramy Tatr i atrakcji Murzasichle. Wspaniałe słońce pozwalało często korzystać z kąpieli w basenie. Niektóre zajęcia z tańca klasycznego odbywały się na basenie i miały formę wyjątkowo atrakcyjnej dla dzieci zabawy w wodzie.

W środę wieczorem wybraliśmy się na wycieczkę do Izby Regionalnej "U Gąsienicy". Posłuchaliśmy opowieści gazdy Adama Gąsienicy o zbójnikach, bacach, juhasach, kłusownikach i przewodnikach tatrzańskich oraz o pierwszych turystach i taternikach.

Wieczorem w czwartek odwiedziliśmy restaurację Koliba, gdzie wszyscy obozowicze mogli zamówić sobie swoje ulubione desery i smakołyki.

W piątek od rana najmłodsze dzieci oraz ich opiekunowie nagrywali obozowego tiktoka.

Codziennie od rana pracowaliśmy w grupach nad technikami tańca z instruktorami i kształtowaliśmy sprawność niezbędną do rywalizacji w turniejach tańca. Treningi pod szczytami Tatr były bardzo przyjemne.

Wieczorem po zajęciach tanecznych mieliśmy ognisko z pieczniem kiełbasek oraz chrzest obozowy z licznymi zabawami. Zwiedziliśmy także Zakopane i słynne Krupówki. Obóz zakończyliśmy wspólną zabawą a wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątki i dyplomy ukończenia "GAMA Dance Camp - Murzasichle 2022".